Kiedy Kyle zaczyna sie dziwne zachowywac, Lana prosi Lois i Clarka o pomoc. Jonathan zaczyna szczerze rozmawiac z Jordanem. Sarah oskarza matke, ze zawsze kryje ojca i wzburzona wybiega z domu.