W pelny akcji ostatnim odcinku sezonu ziszcza sie najczarniejszy sen Supermana, a Lois otwarcie rozmawia z Leslie Larr. Lana, Kyle i Sarah postanawiaja zostac w miasteczku, zeby pomóc generalowi Lane’owi.