Ojciec musi odbyc niezbyt komfortowa rozmowe z córka o ptaszkach i pszczólkach. Geneza szkockich dud zostaje ujawniona. Scenarzysci Robot Chicken wysylaja swojego Nerda do swiata „Gry o tron”.