Bear Grylls tym razem skonfrontuje sie z „Dzikimi rzadzami”. Wazniak manipuluje wszystkimi w „House of Smurfs”, a Baloo odkrywa, ze nie zawsze byl tylko niedzwiedziem z dzungli.