Czy zastanawialiscie sie czemu nikt nie gra na pianinie w rezydencji Wayne’ów? Dowiadujemy sie, co James Potter i jego przyjaciele robili w zwierzecej formie. Ksiezniczki Disneya wdaja sie w niewielka bójke.