Rick i Morty: Summer spotyka Boga (Rick spotyka Diabła)
Nowy chłopak Summer nie jest człowiekiem, Jerry jak zwykle wpada w duże kłopoty, a Rick ma się dobrze… i jest po prostu sobą.