Czy Disney wyprztykal sie klasyków, na podstawie których mozna nakrecic remake? Luke Skywalker nieco za bardzo rozgoscil sie we wnetrzu Taunana. A co, gdyby „Midsommar” bylo troche bardziej „cukierkowe”?