Robot Chicken pomaga Dexterowi wprowadzic na rynek jego matke-robota… sprawy jednak wymykaja sie spod kontroli Pajak Itsy Bitsy nie wie, co do wlasciwie robi, a widzowie dostaja mozliwosc odwiedzenia krainy zmarlych rodziców Disneya.