Robot Chicken pozwala Yoshiemu raz na zawsze zemscic sie na Mario. Czas jest tak zly, ze do pomocy potrzebny jest slynny egzorcysta. Snoopy szkoli zaloge lotniczych asów z I wojny swiatowej.