Ten, w którym Joey traci ubezpieczenie
Joey dostaje przepukliny, kiedy jest bez pracy i kończy mu się ubezpieczenie zdrowotne. Ross zaczyna mówić z brytyjskim akcentem podczas swoich wykładów.