Ten, w którym Phoebe biega
Kiedy Chandler chce zrobić przysługę Monice, uświadamia sobie, że jej pedantyzm graniczy z obsesją. Joey bardzo stara się kontrolować, żeby nie zacząć flirtować ze swoją nową, bardzo seksowną współlokatorką.