Ten z unagi
Chandler i Monica uzgadniają, że wręczą sobie własnoręcznie zrobione prezenty z okazji pierwszych wspólnych sześciu miesięcy, ale oboje nie przygotowują niczego na czas. Ross próbuje nauczyć Rachel i Phoebe podstaw sztuk walki. Joey wynajmuje sobowtóra.