Kłopoty w alejce
Weasel promuje w supermarkecie jeden z wynalazków swojego szefa – FizzPlecak. Tymczasem Magoo sądzi, że sklep to dom starców. Wraz z Panem Kotem postanawia wystąpić przed seniorami z pokazem.