Człowiek z lasu
Geniusz Fizza wciąż nie jest doceniany, dlatego chomik postanawia się udać na duchowe odosobnienie na leśnej polanie. Tam jednak pojawia się Magoo. Sądzi, że jest w rezerwacie orangutanów, i myli Fizza z żyjącym w dziczy ludzkim dzieckiem.