Mocne oświecenie
Fizz wymyśla sekwencję pozycji jogi, dzięki której wszyscy ćwiczący mają osiągnąć niczym niezakłócony spokój. Prezentację przerywa mu jednak Magoo, który sądzi, że jest na festiwalu heavymetalowym.