Domowa kuracja
Weasel kicha i Fizz sądzi, że jego asystent jest chory. W obawie przed zarażeniem Fizz za wszelką cenę próbuje unikać Weasela. Magoo jednak nie opuści chorego sąsiada w potrzebie.