Przybadzcie wszyscy wierni
Miejski festyn zimowy wypełnia ulice Mystic Falls. Stefan and Caroline nie zgadzają się z Tylerem, co do jego planów wobec Klausa i jego hybryd. Profesor Shane ujawnia pradawną legendę, która wszystkich szokuje.