Narastajacy ból
W premierowym odcinku czwartego sezonu Elena budzi się po wypadku i dowiaduje się, że jej najgorszy koszmar okazał się rzeczywistością. Damon jest wściekły na Stefana i odreagowuję swoją złość na Mattcie.