Powrót na Bourbon Street
W poszukiwaniu odpowiedzi Damon i Stefan odwiedzają Nowy Orlean. Szukają dawnej miłości Damona, Charlotte i innych osób, które pamiętają ich ostatnią wizytę w mieście w 1942 roku.