Stróz brata mego
Podczas dorocznych wyborów Miss Mystic Falls Elena i Caroline pomagają April w wyborze sukni. Tyler i Hayley pracują razem nad tajnym projektem, a Damon konfrontuje swoje podejrzenia z profesorem Shanem.