Polowanie
Damon jest zaskoczony zdolnościami Bonnie. Elena prosi Jeremiego by nie widywał się z Vicki. Matt zabiera Vicki do nawiedzonego domu, żeby ją rozweselić, jednak miły wieczór zamienia się w koszmar.