Noc komety
Elena udaje się do domu Salvatorów, by porozmawiać ze Stefanem. Zastaje tam jednak Damona, który przekazuje jej zaskakujące informacje o przeszłości Stefana. Vicki zaczyna przypominać sobie atak.