Dzien Zalozycieli
W finale sezonu Damon i Alaric próbują powstrzymać Johna Gilberta przed wprowadzeniem w życie planu podczas Dnia Założycieli. Wieczór kończy się wśród chaosu, zniszczenia i śmierci.