Zagubione dziewczyny
Stefan przedstawia Elenie historię rodziny Salvatorów w postaci retrospekcji i opowiada, jak rozpoczęła się jego rywalizacja z Damonem. Damon próbuje przejąć kontrolę nad przyszłością Vicki.