Who Do You Love?
Jesse Palmer welcomes 12 bakers to the kitchen, where they create desserts that prove their baking passion to Duff Goldman, Kardea Brown and Nancy Fuller. They revisit the dessert that sparked their love for baking and make cakes inspired by a loved one.