Going to Prom
Jesse Palmer is throwing a spring prom, and he tasks the bakers with making macaron corsages. Then, the bakers blend fashion with baking to create tsunami prom dress cakes in hopes that Duff Goldman, Kardea Brown and Nancy Fuller name them prom royalty!