The Magic of Spring Foraging
Jesse Palmer challenges the seven remaining bakers to make ethereal roll cakes with enchanting forest accents. Then, the competitors make tiered macaron cakes featuring an assigned garden vegetable for judges Duff Goldman, Kardea Brown and Nancy Fuller.