Spring Break: Tropical Fun in the Sun
Jesse Palmer gets the celebration started by tasking 12 bakers to make desserts inspired by a tropical spring break. Then, the bakers take Duff Goldman, Kardea Brown and Nancy Fuller on an adventure with cakes showcasing a favorite spring experience.