Awards Springing Up Everywhere
It's awards season, so host Jesse Palmer askes the bakers to whip up "And the winner is" berry pie envelopes. Then, the bakers team up to present judges Duff Goldman, Kardea Brown and Nancy Fuller with "bubble" cakes inspired by an awards night cocktail.