Derby Day Celebrations
Jesse Palmer is off to the races as he challenges the bakers to create Kentucky Derby cocktail-flavored eclairs. Then, the bakers take a victory lap with judges Duff Goldman, Kardea Brown and Nancy Fuller with carrot desserts that honor the racehorses.