Steak and Bourbon on the Rocks
Things get sizzling as Michael Symon makes a Grilled Strip Steak with Anchovy Garlic Butter that even non-steak lovers will enjoy. Then, he combines tomatoes with orecchiette for an easy Pasta Salad, while Liz makes a bourbon-based Boulevardier.