Mom's All-American Mac
Michael Symon recreates the Greek-American dishes of his childhood, including his mother's "Greek Style" American Dish that adds Greek spices to a macaroni dinner and a classic Crispy Pita Salad. Then, he finishes the meal with Creme Brulee Rice Pudding.