Strawberry Pie in the Sky
Strawberries steal the show as Michael Symon makes Spatchcock Chicken with a citrus marinade that pairs perfectly with a Strawberry Salad. To top off this strawberry delight, Liz puts together a fresh Strawberry Pie that leaves everyone "berry" happy.