Symon Surfs It Up
Michael Symon puts his grill in the sand to whip up the ultimate beach barbecue. He makes a "Beach Bomber" Sausage Sandwich served with a side of Herbaceous Potato Salad. Plus, Liz creates a sea-breezy cocktail called "Peach on the Beach."