Sweet Dream Baby/Dirt Nappers
Lumpus is forced to invite the Jellies for a sleepover, and he gets no sleep at all! Then, Samson becomes so obsessed with keeping the camp clean that he sucks all the dirt up, causing the Dung Beetles to fall asleep, possibly forever!