Bear-l-y a Vacation/Radio Free Edward
Nurse Leslie goes on an overnight hike with the Jellies and pays for it dearly. Then, Edward fakes a yeti attack to attract more listeners to his radio show. Later, he actually gets attacked by two yetis!