The Bean Tree/Taking Care of Gretchen
When Lumpus discovers he and Lazlo are related, he reluctantly decides to leave camp Kidney to his least favorite camper. Then, Lazlo hires Samson to take care of Gretchen for him, but he is mortified to learn what that actually means!