Where's Clam?/Bowling for Dinosaurs
When Raj loses Clam in the forest, he covers up his mistake by convincing Lazlo that Clam has become invisible. Then, too lazy to dig his own bowling alley, Lumpus tricks Lazlo into doing it, but it backfires in a big way.