Sea Witch
A bloody encounter with an aggressive spirit leads the caretaker of the USS Salem to call on Amy Bruni and Adam Berry to investigate the massive Navy destroyer. A late-in-the-game realization by psychic medium Chip Coffey may solve this troubling haunt.