The Haunting of Graestone Manor
Photographic evidence of injured paranormal investigators spurs Amy Bruni, Adam Berry and Chip Coffey to investigate a dark presence in a Victorian mansion. The team suspects a recently unearthed graveyard may have triggered the ghostly activity.