False Witness
In 1673, Rebecca Cornell was found murdered in her Rhode Island home. Days later, her ghost testified against her son! Amy Bruni, Adam Berry and Chip Coffey attempt to conjure the spirits who played a part in the centuries-old crime and reveal the truth.