Dead Stop
A recent flurry of ghostly activity may mean that more than one dead guest calls the historic Cashtown Inn home in Gettysburg, PA. Amy Bruni and Adam Berry bring in psychic medium Chip Coffey to help them uncover the source of the supernatural flare-up.