Rico to the Real Estate Rescue in Denver
A newly divorced mom is ready to leave her suburban life and find a home in downtown Denver. She prefers old-time charm and a place that's move-in ready, so she's reached out to Rico Leon to help ensure that she doesn't buy a money pit.