Good Bones for an Artist in Indy
An artist relocates from Hawaii and looks for a new home in the heart of downtown Indianapolis. She's open to projects and a place with rental potential, so she's enlisting Indy expert Mina Starsiak Hawk to find the right place in the right neighborhood.