Swimming in Real Estate
Atlanta newlyweds look to buy their first home, and she wants something cozy, but he's seeking wow factor. Egypt Sherrod and Mike Jackson from Married to Real Estate are enlisted to help, showing them houses that can be customized to suit them both.