The Turnkey vs. DIY Debate
An engaged couple in Chicago looks to relocate and buy their first house together in the Pacific Northwest. They can't agree on DIY or turnkey, so they're enlisting Lyndsay Lamb and Leslie Davis from Unsellable Houses to help find their dream home.