Out of the Ashes
Aaron, Carol, Lydia og Jerry drar til Hilltop-ruinene for å skaffe smedverktøy og vilt. Eugenes gruppe gjennomgår en orientering i The Commonwealth. Maggie og Negan trasker gjennom skogen. Judith og barna får bråk med noen tenåringer.