Acheron: Part II
Maggies oppdrag bringer laget gjennom en T-banetunnel, utfordret av snikende zombier og en gjenstridig Negan. I Eugenes gruppe prøver Yumiko å finne svar om broren sin og forlanger fortgang i prosessen for å komme inn i The Commonwealth.