Promises Broken
Maggie og Elijah lærer en ny overlevelsestaktikk av Negan. Eugenes gruppe fjerner zombier for å betale bøtene sine mens Yumiko har et intervju til en overklassejobb. Daryl lærer mer om Leah og The Reapers. Gabriel støter på en Guds mann.