Monolith
En journalist begynner å lage podkaster for å få fart på karrieren sin etter at omdømmet hennes fikk riper i lakken.
En journalist begynner å lage podkaster for å få fart på karrieren sin etter at omdømmet hennes fikk riper i lakken. Når hun finner det hun mener et bevis på en utenomjordisk konspirasjon, tar det helt av.